2018年3月18日 星期日

18/3/18


18/3/18   SUN   COOL

今朝對腳都仲係又攰又痛架, 所以個人都冇咩精神! 8點幾醒咗又瞓唔番, 咁兩隻豬又醒咗, 不如早啲起身去處理吓佢地, 子元11點又要打鼓! 梳洗完先去K.O.仲爺, 睇功課做功課溫習等等, 都做到10點多啦, 相對地今日佢又好合作叻咗好多咁喎! 做好叫老公起身準備出發, 因為今日子元要出旺角打鼓, 原因係四小龍學開嗰間搞事, 因為miss有堂唔記得咗上, 搞到個學生白行一趟, 跟住個家長就投訴, 咁我覺得呢啲真係好少事, 我地都試過唔記得上堂搞到miss白行啦, parkland你唔洗用粗口鬧走miss炒咗佢嘛, 好在miss都安排到去第二到繼續學, 子元幾驚呀! 揍咗子元上去我地就食早餐啦, 都係喺對面餐廳食咋, 跟住又有下場, 子元要去天水圍考奧數, 真係時間剛剛好, 幾經辛苦喺條邨入面找到試場嗰間學校, 跟住會合番老公泊好車就周圍行吓, 同仲爺玩吓等時間過! 夠鐘接番子元就去食嘢, 然後返咗屋企hea, 子元做練習, 仲爺唔肯瞓都係玩, 7點多出門口, 約咗敏瑩去食COCO, 等位都等咗好耐, 食得嚟都9, 仲要上去玩機, 感覺上真係明天唔洗考試咁喎! 仲爺選擇咗玩機, 到冇得睇玩具又係到扭, 返到去沖完涼比佢玩咗5分鐘啦要瞓, 又扭, 我真係唔會理佢, 一係入房瞓一係出街瞓! 子元做埋啲數就瞓, 我就摺衫都摺咗兩個鐘!

沒有留言:

張貼留言