2018年3月24日 星期六

24/3/18


24/3/18   SAT   WARM

今日短周, 不過老公一早同子元去足球比賽, 咁我就同仲爺單打獨鬥囉! 8點幾我都起咗身啦, hea吓先煮早餐, 本來諗住之後就同仲爺做功課, 但醒起佢開始放復活節假, 就的唔起心肝同佢做啦, 於是比佢玩完玩具就出去遊樂場玩! 玩哂幾個場去埋超市shopping, 已經買得好節制, 真係冇平的都唔買住架啦, 推車仔裝貨返屋企, 跟住落好貨不久老公打嚟話佢地差不多時間返到, 於是就執埋嘢落樓, 過麗寶攞埋子元個書包就回程, 上去放低嘢才落大快活食TEA, 返上嚟佢有佢做功課我有我摺吓衫休息吓, 5點子元就自己落去游水, 仲爺返咗後又好煩, 佢又唔瞓老公就走咗去瞓, 又要我同佢砌車場, 要行人又唔執嘢, 真係火到我去一個點! 我落去接子元先, 佢地後join, 出去食晚飯! 本來諗住比佢地喺葵芳行吓, 但仲爺又扭扭地瞓, 子元又想返去睇電視, 我又燥底, 於是叫老公直接車咗我地返去佢先去踢波! K.O.咗仲爺感覺好咗, 我同子元hea住咁邊睇電視邊睇手機, 11點幾Barry打嚟話攞啲桑子上來, 吹咗陣水老公都返, 佢地又吹一陣啦, 子元就睇哂套戲先瞓!

沒有留言:

張貼留言