2018年3月9日 星期五

9/3/18


9/3/18   FRI   COLD

今日都凍番好多, 真係要著夠衫! 仲爺又一齊要落樓, 又唔記得自己琴晚冇沖涼就瞓, 所以送咗哥哥校車就要返上去沖涼換衫啦, 今日淨係老公揍仲仲返學, 因為我今朝要去覆診, 仲爺好似好唔捨得咁, 但老公話同佢去食早餐又冇問題啦喎! 跟住我就做吓自己嘢, 整吓早餐食, 寫埋個日記咁都10點多, 仲試埋下星期大龍鳳條裙, 其實只係攞番條舊裙出嚟啫, 試咗都仲啱呀! 搞掂哂出門口, 落去撘巴士過葵涌醫院, 等等吓車先記得自己冇攞報告, 又上番去攞, 最終都係撘的士過去, 11點前去到, 登記咗就得個等字啦, 都等咗差不多1個鐘先見到醫生, 佢睇哂啲報告, 話全部都正常冇問題, 血糖血脂都正常, 驗血報告仲話壞膽固醇都係3, under3.4就係正常, 我記得上次幾年前驗時係4.6, 即係進步咗, 真係意料之外! 咁咩都正常下, 我血壓高係遺傳性, 係基因問題, 所以都係靠食藥同生活習慣去控制! 醫生見我食之前隻藥唔係太降到, 就轉第二款比我囉! 比埋錢等攞藥, 等咗9個字先攞到藥, 都已經1點啦, 快手返屋企, 轉一轉行裝就過去阿媽到, 要放低子元個踢波袋, 買咗個燒味飯上去快吃再快腳行返公司, 都係2點多啲啫! 跟住都係做做做啦, 總監返過嚟同我地幾個單獨對話, 想知大咪姐搞咗啲咩風雨出嚟, 亦都話老闆會出封警告信比我, 我心諗是但啦, 我而家係但求喺我找到新工前比住啖飯我食咁解啫, 我已經係100%想走架啦! 放工去畫室接咗子元就快手過球場, 今日要去到中山公園都行得遠架! 仲爺嚟到開始係咁要個叔叔陪佢玩, 搞到我都勁唔好意思, 終於踢完啦, 本來諗住返長沙灣食粥, 但佢地又話肚餓咪喺到食算囉, 今次試咗間米線, 係好食呀但仲爺又話肚痛, 食完比咗支奶佢飲完又嘔, 好在佢識講, 即刻落車等佢嘔咗先, 上到車兩個瞓哂, 仲爺又唔沖涼咁瞓! 子元又話眼瞓但沖完涼又掛住打機, 真係咩都佢講哂, 我都係睇埋11點套劇就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言