2018年3月20日 星期二

20/3/18


20/3/18   TUE   WIND

今日仲爺本來係有外出活動, 但就係因為天文台的錯, 令到活動取消咗, 得番觀課其實有啲可惜, 因為不但冇雷冇雨仲天氣晴朗, 激死! 咁老公請咗假架嘛, 好在佢今日仲要見工, 咁都冇浪費今日! 朝早揍咗仲爺返學就食埋早餐, 老公再車我返公司! 都係做吓公事啦, 因為深哥過咗嚟有堆嘢寫, 做好都11點幾, 真係有啲攰! 午飯後又好勤力咁上jobsdb, 因為當你喺一個地方失去咗存在價值, 咁就已經係時候離開, 因為你做咩喺人地眼中都係冇做, 或者你做咗GE都會比人抺去, 所以必需離開才能夠找回自己! 雖然有份工打嚟話叫我去見, 但講明要經常飛, 咁講到呢樣真係有難度, 因為我實在放唔低嗰兩隻嘢, 查實我而家係打緊兩份工嘛, 返到屋企……工人姐姐補習老師咩都係我, 又點飛得到呀! 所以唯有放棄! 返到屋企同子元講開, 佢都話: 媽媽你唔可以出差架, 如果唔係我地都唔知醒起身返學架! 呢啲咪就係存在感囉, 被人需要真係好重要! 放工入去青衣接仲爺, 老公負責子元踢波, 咁我地就返屋企煮晚餐就算, 一齊去買餸, 仲爺又要幫手攞一陣咁多囉, 不過都好可愛GE! 返去叫佢自己玩我就煮飯啦, 都差不多8點先食, 老公佢地9點多返到, 又開始忙忙亂亂啦, 趕佢地去沖涼瞓覺等等都夠攰! 沖好涼摺埋衫我攰到電視都睇唔到, 喺梳化瞓咗, 老公叫醒我就刷牙瞓啦!

沒有留言:

張貼留言