2018年3月14日 星期三

14/3/18


14/3/18   WED   WARM*

今日仲爺又7點就起身, 咁咪一齊落樓囉! 食埋早餐返學返工啦, 今朝都係做吓商會啲嘢咁啦, 都仲有嘢要改吓, 午飯要落去買, 正正經經食啲飯類飲啖湯啦, 下午老細冇返, 可以自由自在吓先! 做吓自己嘢輕鬆吓, 反正都冇咩可以爭! 放工撘lift時有人叫我……原來係中學同學, 佢原來喺30樓做, 下個月生得喎, 問佢第幾胎, 佢話只係第一胎, 邊學得我嗰啲咁大, 咁又係, 過多10年佢先仲同小朋友溫緊書, 我已經自由自在啦! 去補習社接番子元買餸返去煮飯, 笨元都係衰架啦, 早段時間唔可以的起心肝做埋啲練習, 係要到夜晚先嚟做! 食完飯搞掂埋就同仲爺溫一溫書, 又到子元溫! 叫佢再做埋啲練習我就沖涼, 沖完涼佢仲未做好, 我都冇電啦要眠一眠先, 等佢做好對好再複習吓就放佢去瞓, 我仲要摺衫呢, 邊摺邊睇J2劇已經算係我休息時間, 我真係朝711!

沒有留言:

張貼留言