2018年3月19日 星期一

19/3/18


19/3/18   MON   WARM

今日出門口先見到得番一部lift, 搞到又要跑囉! 跟住又要快手食早餐再去接婷婷啦! 返到公司都算有嘢做, 又要開吓會咁, 之後都係自娛吓, 明知老細唔返架啦, 午飯後睇吓電視咁, 下午都係做吓自己嘢, 執好番份CV, 係時候出去試吓, 世界咁大係咪先! 咁放工前都send咗幾份架啦, 估唔到返到青衣時就已經收到美心電話, 雖則唔係叫我去見, 但問吓資料咁都好呀, 我當係一個練習囉! 食完飯就撘巴士返去, 老公要陪老細食飯, 我就要照顧嗰兩隻嘢啦! 不停地趕佢地做呢樣做嗰樣, 又睇功課又溫習等, K.O.完仲爺可以沖涼, 子元就打機打到10點多先肯瞓! 我之後都係打機, 不過我有摺衫架, 老公差不多12點先返, 但佢之後仲要填煤氣公司份form, 所以我都係瞓先, 已經點幾啦!

沒有留言:

張貼留言