2018年3月22日 星期四

22/3/18


22/3/18   THU   WARM

今日仲爺唔願起身, 梗係啦琴晚賴尿搞咗一輪啦! 終於搞掂出門口, 都係遲架啦冇遲咁多咁解啫! 食埋早餐返工啦, 返到去都係做吓公事, 今朝老細11點多就返咗嚟, 所以我都好忙, 幾難得忙呀! 午飯要落去買, 嗰邊嗰兩隻嘢一早返咗嚟, 搞到我地買完飯都唔想過去食啦! 下午大老闆娘返咗嚟, 又有嘢要做, 老細的機票酒店又要跟, 又有廣告嘢要跟, 幾難得呀, 老細叫我積極啲嘛我咪積極囉, 未找到工之前都要做吓戲! 放工要等6:45才可接子元放英文補習, 於是去咗759行吓, 已經好忍手咁只係買咗七十幾蚊咋, 都係啲麵呀咁啦, 都唔買咁多速食啦! 過去買埋餸就返去接笨元, 佢今日派咗英文同常識卷, 常識有84都可以啦, 但英文得74, 佢話佢返到婆婆到喊呀, 咁都係低分, 雖然Ms Yu話份卷係深但都係因為佢成日都唔做練習造成, 小考當教訓啦! 返到去快手煮飯, 因為老公仲早過我地返到, 早知叫佢嚟車埋我地啦! 食完都係洗碗抺地等啦, 仲爺尚算合作, 10點前K.O.咗佢, 睇子元功課時就激心啦, 倒敍法咋喎, 真係咁難明咩, 講到尾都係唔明啲詞語點解出事, 叫咗佢睇多啲書架啦, 咁簡單唔明, 簡單到分別都唔知可以有兩個解釋, 真係比佢激死! 沖完涼摺埋衫瞓啦, J2套劇開始悶, 我又劇透完冇咩心機睇!

沒有留言:

張貼留言