2018年3月26日 星期一

26/3/18


26/3/18   MON   WARM

今日仲爺開始放假, 所以揍咗子元校車我就返去叫醒佢地出門口, 送咗佢地出去我先慢慢食早餐, 其實都幾悠閒自在, 夠鐘就出門口返工, 今朝都係要開吓會咁啦, 之後都係做自己嘢, 老細今日又唔會返, 自由時間! 今日office人少少, 有同事請病假, 有同事屋企人突然有事要馬上閃, 所以午飯我去買咗個麥當勞就算, 下午主要都係找工, 同埋同淨下的同事傾嘢, 好多嘢傾呀, 做人真係好煩! 放工去接子元返去煮飯啦, 返去同老公講番個財政問題, 其實真係有啲無限lop的感覺囉, 佢一日唔覺醒都係冇得搞, 我已經用盡方法慳架啦, 佢幾時先明呢! 食完餐飯我有點唔想郁, 老公指揮佢地執嘢, 但最終都係我洗GE, 佢兩個沖好涼就同仲爺做功課, 本身我今日都燥底架啦, 仲爺又做到衰衰咁, 我咪愈來愈燥囉, 老公入嚟都唔知係唔係幫拖, 我就出咗走廊冷靜, 但陸生梗覺得我發脾氣架, 我已經冇掟嘢冇大力閂門架啦, 我只係想冷靜, 最終入咗房喊囉, 咁人就係要發洩架啦, 最終仲爺係做得好核突咁做哂嗰份, 咁我就落去跑步囉, 我需要完全脫離個環境一段時間! 跑咗15分鐘啦, 出咗身汗舒服啲, 返去沖涼後摺衫休息, 叫做冇再鬧交啦!

沒有留言:

張貼留言