2018年3月23日 星期五

23/3/18


23/3/18   FRI   WARM*

今日都係如常咁返工返學啦,揍哂佢地返學就買早餐返工啦, 跟住都係要開會呀咁啦,然後我就好勤力咁溫習, 因為下午要去做typing test!  午飯快手食, 2:00要去到北角喎, 好在嗰到都唔難找, 出地鐵一條直路就到, 上到去先登記然後等入座, 都開始緊張架啦! 一開始考中文打字真係最EASY, 我打完都仲有時間check咗兩次, 但到英文時我真係唔夠時間, 聽到話1分鐘我仲欠3-4, 真係機關槍手咁, 打完有啲抽筋! 到做wordexcel, 雖則今日都惡補過, word叫做做得哂, excel就真係投降, 一來做唔哂, 二來都做錯, 因為實在係唔識, ! 算啦都盡咗力, 冇辦法! 不過今轉真係令我個心臟負荷好大呀, 打英文時我真係心跳加速到差啲暈! 終於考完返屋企啦, 因為要揍子元去踢波, 所以都係返去換吓衫執吓嘢摺埋衫就出門口去畫室接子元, 今日要去中山公園踢, 行過去都幾遠呀! 老公接埋嫲嫲同大包同仲爺一齊過嚟, 仲爺喺遊戲室玩去遊樂場玩, 完場先去接哥哥, 食埋嘢送埋佢地返屋企, 我地返到去都10:30, 快手同佢地沖哂涼趕得切睇劇呢!

沒有留言:

張貼留言