2018年3月29日 星期四

29/3/18

29/3/18.   THU.    WARM+
返埋今日就放復活節假,真係好輕鬆,我今日都唔找工住啦,休息一天!朝早老公車子元過阿媽到再車埋我返公司佢就返工, 我買埋早餐返去食,然後都係做吓自己嘢啦,幾開心架,老細又唔返!午飯前老公打嚟話接埋子元找我食飯,咁就去咗青山道食麵,食完返公司做吓自己嘢,下午時間都過得快,等衛生署嚟睇埋嘢就可以出門口,又係過衛生署交文件,順手可以早啲過去紅磡,子元要睇林醫生嘛,都係冇咩特別啦,攞埋藥比埋錢就走得!返咗葵芳食晚飯,行咗陣去一田睇吓嘢,買咗支Oliver oil,諗住去排隊比錢時竟然見到火火,忍唔住叫佢同我影番張相,咁都比我集到郵!去嫲嫲到接埋仲仲就返屋企啦!

沒有留言:

張貼留言