2016年6月10日 星期五

10/6/16


10/6/16   FRI   HOT
今朝仲仲冇一齊醒, 可以慢慢送子元上校車, 考埋今日放監啦! 揍咗仲仲返學我就返工啦, 朝早都係做吓公事做吓自己嘢啦, 午飯後睇電視睇得好地地老細就返, 阻鬼住哂! 下午幫大老闆娘搞佢娶孫新抱個function, 我發覺我都鍾意做搞functionD嘢架喎, 差不多5點時阿媽打嚟話, 原來佢揍咗仲仲入沙田, 本來只係同阿婆去老人中心做物理治療, 點知話阿婆有D, 唔比佢做要去睇醫生, 咁就怕趕唔切揍番仲仲出嚟啦, 我咪諗住入沙田接番仲仲先囉, 早走少少啫! 剛諗住入閘時佢又打嚟話就有得睇醫生, 又叫我唔好入去, 咁就算啦, 我返美孚幫子元攞番個書包返屋企先! 今晚睇子元佢地小童的合唱團表演, 所以我地喺美孚快食米線就算, 7點幾接番仲仲一齊食米線啦, 跟住就上小童睇表演啦, 子元佢地嗰組唱咗兩首歌, 之後就係自行報名表演, 子慧跳舞, 仲仲見到人人都表演佢又要表, 問咗可以臨尾比佢上台, 佢暫時得一道板斧啫, 就係唸靜夜思, 雖然細聲D但都叫做上台唸咗喎, 好叻仔架啦! 不過之前就BB, 唔知子元定婷婷整到佢之前跌損嗰到, 我見佢好唔開心咁, 一問佢咩事就爆喊, 真係唔知好嬲定好笑! 表演完去麥記開多轉餐就回家, 返到去10:30, 快手K.O佢兩個, 11點還趕得切睇J2套劇呢, 老公睇完子元表演已經去咗踢波啦! 差不多12點才返, 不過佢今晚又要睇歐國盃, 所以我都係瞓先!

沒有留言:

張貼留言