2016年6月5日 星期日

5/6/16


5/6/16   SUN   RAIN*

今朝唔知醒去畫班, 子元起咗身掛住睇電視都唔識叫我地, 激死! 勁趕出門口去接埋程生佢地, 食埋早餐快手送佢地去畫室, 我地就去食早餐, 然後買餸呀去銀行呀咁, 又要揍番佢兩個! 返到去抖一抖, 12點又開始溫書, 今轉先溫英文, 星期二考但完全未溫過嘛! 又溫咗3個鐘但都只係溫得一半同做咗卷咋! 肚餓要出去食嘢先, 行轉消化吓返去, 老公打暈仲仲, 我就再同子元溫多次中文, 但只係比卷佢做吓, 睇番錯咩咋, 係咪我溫得太hea, 我見大家upload上去的都好似好誇張咁GE! 7點幾老公起身啦就出去食晚飯, 都只係食米線啫, 但唔知點解師傅咁重手, 辣過平時好多咁, 搞到我腸胃都唔多舒服! 食完返去都係捉兩隻嘢沖涼瞓覺啦, 醒起完全未執仲仲個書包囉, 又一大堆嘢要做呢! 10點幾先去沖涼, 睇吓電視咁12點幾先瞓呢!
 

沒有留言:

張貼留言