2016年6月22日 星期三

22/6/16


22/6/16   WED   HOT
今日仲仲又一早醒咗, 佢就係到自娛但好嘈囉! 揍咗子元上校車, 返上樓到仲仲啦, 老公又係慢吞吞咁, 搞遲咗到青衣啦, 我咪叫佢先車咗程太去地鐵站先囉, 因為我要排隊尾入去, 揍咗仲仲就去太興攞定位等老公, 食完早餐佢就車我返公司佢就返屋企, 因為公司放佢地半日假喎! 朝早都係做吓自己嘢啦, 不過都有公事做, 難得呀! 午飯後老細返咗嚟, 不過我本身都諗住落去快圖美架啦, 順勢唔洗見到佢! 下午都係hea, 放工就去接笨元, 買餸返去煮飯啦, 都係如常咁煮洗碗抺地啦, 老公就伴住佢兩個玩! 仲仲真係超級BB, 今日老公放半日接仲放學啦, 佢見到Daddy已經即刻變咗BB, 伏喺daddy, 上到車係咁話: “我唔byebye dada”, 但都冇辦法架喎, 嫲嫲揍咗佢上樓之後, 仲要爆喊! 真係比佢笑死! 沖埋涼瞓覺啦, 我都快手沖完睇瑯琊榜, 10點到趕埋子元去瞓啦! 摺住衫睇電視啦, hea12點到就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言