2016年6月9日 星期四

9/6/16


9/6/16   THU   HOT

今日放假呢, 仲仲差不多8點才出聲, 都算係咁, 但我地hea住唔起身, 其實又瞓唔番都係冇咩意思! 9點幾先起身, 佢兩兄弟已經喺出面嘈咗好耐, 都係仲仲唔肯執玩具囉, 個豬又係衰, 成日蝦阿哥會幫佢執, 咁子元又遺傳到我的收拾力, 執玩具好快, 呢樣佢又真係乖! 搞掂就出去麥記食早餐, 換咗蛋黃哥套碗, 又真係幾靚GE! 食完早餐返屋企溫埋數學啦, 但子元做數真係好唔小心, 同埋教極佢都唔明, 真係激死我! 溫到2點幾去找嫲嫲出街, 去咗尖沙咀行toyrus, 仲仲唔知邊到攞咗架BB車推住隻angry bird周圍走, 好好笑囉! 跟住去city super買晚餐, 生蠔刺身咁, 買完返去都6點幾, 要子元做多份綜合練習佢又係到討價還價, 好乞人憎! 7點幾大包嚟埋啦, 咁開餐啦, 先食生嘢, city super的刺身真係特別好食! 食完生嘢老公先煮牛扒, 但期間又要係到搞康傑聚會的booking, 咁咪兩頭唔到岸囉, 叫我幫佢book住先, 但根本佢係開錯網頁, book! 加上我頭痛就見咩都火, 所以仲仲喺到搞家時, 我就捉佢去沖涼囉, 大家一齊冷靜吓, 沖完涼出嚟已經有牛扒食, 但我都已經飽飽地, 所以執住枱咁等老公餵啦! 大包呢, 咪大爺咁攤喺梳化囉, 子元喺地下玩緊, 咁又想放上梳化玩, 仲要比大包鬧, 話佢明明喺地下玩, 佢坐時就要喺梳化玩, 所以我就叫子元入房玩囉, 大包都仲唔知喺佢唔啱, 叫都唔識做, 做又做唔到, 老實講真係好廢, 冇諗過要進步架喎! 冇得救, 奶奶想執枱我就叫佢唔洗啦等我執! 奶奶亦叫老公唔洗車番佢地入去, 叫佢留下幫手, 只可以話大包有個太好GE阿媽, 太會體諒, 令佢地覺得所有嘢都係必然! 終於K.O.咗仲仲, 我都要沖涼啦, 所以叫子元刷埋牙瞓先, 明天考數要清醒頭腦呢! 我今日都好攰, 11點套劇竟然全瞓冇睇到, 唯有明天睇啦!
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言