2016年6月16日 星期四

16/6/16


16/6/16   THU   VERY HOT

今朝都係慢慢揍咗子元上校車, 上到樓見仲仲就已經喺廳啦, 搞掂就返學啦, 老公都係慢吞吞, 搞到又接唔到更啦, 仲要排長龍入去呢! 不過之後可以車我返公司, 但我都要去買咖啡等等! 朝早都係做吓公事做吓自己嘢咁啦, 午飯又冇電視好睇, 所以都係打吓機咁啦, 下午D高層又開會, 我地咪做吓D下欄嘢叫外賣囉, 雖則我都唔介意! 放工都遲咗啦, 快手去敏瑩婆婆嗰到接咗子元先, 條友食咗人地好多嘢, 真係勁唔好意思, 又丁麵又腸仔包咁, ! 揍咗佢就要一齊去街市買咗明天的餸先, 然後才撘巴士入青衣去嫲嫲到食飯, 仲仲食飯都係衰衰, 兩個你爭吓我嘢, 我又同你玩吓咁, 8點左右就閃了, 趕巴士返去呀! 返到去都係沖涼食奶瞓覺, 子元就可以玩吓對吓功課先, 10點幾先瞓, 我就要做番D清洗呀等等工作啦, 執得嚟都11, HEA吓等老公都搞掂就隔空goodnight瞓覺!

沒有留言:

張貼留言