2016年6月25日 星期六

25/6/16


25/6/16   SAT   VERY HOT

今日如常咁返工啦, 朝早都勁唔願起身架, 子元都算係咁, 揍咗仲仲出去, 但兩個又係係咁打架呀爭嘢呀咁啦, 仲仲又係到做戲子, 洗唔洗咁慘, 唔好以為我唔知有時係仲仲衰先呀! 起身後收拾嘢返工啦, 下午又有活動, 所以都要執齊嘢! 返到去都係如常咁啦, 不過就收到多個好消息, 就係下個月起, 星期六有得返長短周, 雖然未至於可以返5, 但為番起等於多咗13日假, 啱哂我成日要請星期六假期的人呢! 放工老公嚟接我, 仲仲已被賣甩喺嫲嫲屋企, 咁我地食完嘢就可以去學校睇子元歌詠呢, 泊得車嚟都2點啦, 所以上得去都啱, 未算好前但都OK架啦, 歌詠喺第一組表演, 見佢個口都有郁啦, 算係咁! 之後都仲有好多表演, D都幾好笑有D就好悶囉! 4點幾散場, 要接番佢地食飯先, 買咗COCO咖哩上程家食, 因為6點前又要返番學校表演晚場, 子慧要表演跳舞, 又要化妝又要換衫! 我地本來諗住入青衣接咗仲仲再找地方晚飯, gloria又唔係好肯定學校放唔放佢, 最終就快手入青衣接咗仲仲再去長沙灣食囉, 其實就冇咩所謂GE, 總之唔喺番AEON食就得啦! 9點接完佢地又話要去食嘢, 結果返得屋企都10點多, 快手沖好涼我要睇瑯琊榜呀!
 

沒有留言:

張貼留言