2016年6月19日 星期日

19/6/16


19/6/16   SUN   HOT

今日要出一日街, 我真係骨都散, 但點都要頂住架啦! 仲仲又6點幾嘈醒咗, 但都7點幾先起身, 子元話我冇熄到廳個冷氣, 可能琴晚攰啦以為自己熄咗! 起身後收拾出街嘢, 今日要去幾個地方, 所以都好多嘢攞, 執得嚟竟然差不多9點先出到門口, 買個包比子元食再撘巴士去, 然後買早餐上阿媽到食, 本應係等夠鐘去接子元再撘巴士去尖東, 咁程生渣車喎咪做Uber司機, 結果勁早11點幾已過到去但又未夠鐘喎, 咁都要周圍行吓, 12點就過返去食飯的地方, 約咗阿叔佢地, 不過餐飯我都係忙於照顧佢兩個啦, 到點幾差不多走啦, 就撘地鐵過去程生佢地屋企, 約咗游水嘛! 先換好衫落得去游都3點多啦, 大嗰幾個其實都唔係好洗理, 主要係爭嘢玩啫, 仲仲真係超級唔怕水, 佢係全個人落哂水都唔怕, 所以同佢玩水又真係幾好玩, 不過仲仲真係唔怕到就咁跳落水就算, 都冇諗有冇人接住佢! 玩到5:30全部要上水啦, 全部上返去由細嗰D開始沖起先, 混混亂亂咁D細路沖哂就到我沖啦, 我其實已經好攰, 但佢地諗食飯又找咗好耐, 最終都係去樓下茶記, 好在之前食咗D燒賣等, 因為只係嚟咗湯啫, 食咗少少紅蘿蔔仲仲就已經自動熄機, 咁食完飯程生咪車我地返去囉, 放好仲仲就叫子元沖涼, 我就執一執嘢先啦, 同老公講咗聲啦, 但到我搞掂哂嘢再what , 之後就一路都冇收到回覆, 係連sendsend唔到比佢, 電話又唔通, 其實我已經好亂, 但一路等等到12點幾我已經好攰, 冇得再等唯有瞓啦, 但都仲係好擔心, 雖然佢話過今晚應該會開夜, 因為隻船下午先到, 但連一個電話都冇我真係會好擔心!
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言