2016年6月14日 星期二

14/6/16


14/6/16   TUE   HOT

今朝唔洗整飯, 可以輕鬆D, 加上仲仲未起身就更輕鬆啦, 揍完子元上校車才返去叫醒另外兩個, 仲仲先好笑, 明明醒咗但見我叫daddy起身佢又要扮瞓番! 搞掂出門口啦, 今日趕得切接更啦, 揍咗佢地我就返工啦, 今日返到去先食早餐, 不過都係食件雪芳蛋糕啫! 朝早做好執好哂嘢啦, 下午要過海關座談會! 午飯後等Nicho電話就出發, 都預早咗過去呢, 未夠3點其實都算齊人架啦, 但估唔到咁overrun, 人地本身諗住係兩個海關人員present, Q&A, 點知人地present的時間就少, 佢地講的時間就多, 所以5點多先起行去參觀, 分開咗兩group人分別睇兩個景點先, 到第三個景點先join埋一齊, 去到時發現我老細同長毛已經閃咗, 真係巴閉又特權囉, 可以咁樣早走! 參觀哂走得已經6點多, 馬上撘地鐵去程家幫手啦, 一入到去就話子元同子慧鬧交啦, 子元又撞到子慧, 跟住又話唔一齊玩咁, 好在程生都好識處理佢地呢D, 都講掂佢地囉! 跟住婷婷又踩到子慧, 佢又誇張咁話痛, 我同程生咪教佢其實呢D痛係可以克服, 唔需要嚴重咁去演繹, 但佢好似唔多想理我同程生咁! 最終決定咗去CoCo, 快手食完啦明天仲要返學, 仲仲就玩嘢啦, 食完要疴POPO, 又辛苦我同佢去廁所! 返去時聽到子慧又同佢阿媽講婷婷踩到佢, 最估唔到係佢阿媽個反應係話: 係咁架啦, 佢成日都踩你同我架啦! 我後來同老公講番, 佢話佢咁教個囡, 個囡咪咁GE反應囉, 咁落去都係佢個囡唔識同人相處架咋! 返到去都係咁K.O.咗仲仲先啦, 10點幾本來都想沖涼架, 點知有人拍門, 原來係ICAC抽樣調查嗰個人, 之前嚟過但冇人, 估唔到咁夜都仲會返轉頭, 最慘係抽樣仲要抽屋內14-65歲最近生日月份嗰個, 咁即係我啦, 我要做埋先可以沖涼, 激死! 今晚都眼瞓, 12點多就瞓!

沒有留言:

張貼留言