2016年6月12日 星期日

12/6/16

12/6/16   SUN   HOT
今朝瞓醒發現老公帶咗子元去踢比賽, 明明落雨架喎都有得踢, 初頭都有D唔高興, 但都冇法, 唯有同仲仲二人世界啦, 整咗隻艐食又分D比仲仲啦, 邊睇電視邊摺埋兩機衫, 仲仲都係自己喺到玩咋嘛, 係之後捉我同佢玩但我又想瞓吓喎, 好在不一會老公佢地都返到, 咁就執好嘢出去食午飯啦, 都係去大快活食咋, 食完要去超市買嘢, 本來諗住想百佳買就算, 因為落緊雨, 但最終都係要去番惠康, 想買D嘢先有平! 買完返上去再執好嘢先出得門口, 約咗喺長沙灣等, 都係遲咗少少呢, 不過都趕得切去YMCA, 3點開始攀石嘛, 先係學D簡單嘢, 然後先開始攀, 子元初頭都係攀到第一層石就又話攰又話冇力又上唔到, 好在阿sir係有D, 首先唔比我放佢落地, 吊住佢喺半空, 同佢講掂數, 問佢放棄定繼續, 咁繼續你目標爬到第幾格呢, 傾掂先比我放佢落地, 結果之後咪爬得到囉, 根本就係心理問題! 攀到就開始得意洋洋囉, 試咗兩次成功就直情唔再攀啦! 咁我地大人都有玩啦, 爬到上頂喎, 不過就有D手軟, 因為真係要用力架嘛! 玩完就要諗晚飯啦, 最終決定去番程家打邊爐就算, 分頭行事買餸睇仔攞車等等, 8點前已經開餐, 婷婷未瞓醒前都OK, 因為仲仲自己玩玩具咋嘛, 之後就煩D, 因為婷婷又要管住仲仲玩咩, 咁有時仲仲轉玩第二樣啦, 婷婷又要去玩, 幾次之後陸生都頂唔住提出, 話咁樣真係好難搞! 還有就係子慧啦, 婷婷可能真係撞到佢, 但個反應唔洗大到咁囉, 瘀咗少少唔洗喊到咁嘛! 仲有就係我完全唔覺子元琴日有咩問題, 明明唔係佢錯但又比人話咗先, 好似佢攞咗張圓櫈嚟當枱畫嘢, 點知子慧又痴埋去畫, 咁子元就同我講子慧攞咗佢個位畫嘢, Gloria第一時間係話:子元你讓吓佢地得唔得啫, 唔洗我出聲老公已話: 唔係喎, 係子元用緊子慧走埋去用咗佢張枱咋喎, Gloria先話唔好意思! 我覺得子元真係控制好咗, 佢地玩女仔嘢佢唔啱, 咁佢咪出廳囉, 我覺得冇問題, 佢又唔係發脾氣! 我都唔知係咪我睇得太鬆, 其實仲仲食食吓嘢會走出嚟, 咁我會拖番佢埋去叫佢坐好, 係一吓佢唔坐仲跳起撞正我塊面我先打佢, 捉佢去門口企, 等佢喊完咪過嚟認番錯就過去食嘢囉, 可能我D真係仔, 我唔會因為你唔啱鬧完你你喊我又去哄番你, 而家連奶奶都明, 喊係解決唔到問題呢句說話, 但可能對住女仔係唔work! 所以我個feel都麻麻地, 見住佢地喊呀霸呀就OK! 10點多就閃了, 返去快手K.O.佢地, 沖好涼我都仲好忙好多嘢要洗, 11點幾先坐下睇doctor X!





沒有留言:

張貼留言