2016年6月2日 星期四

2/6/16


2/6/16   THU   VERY HOT

今日都係如常咁返學返工啦, 仲仲又變番早起身, ! 今日唔洗去接婷婷, 又晏咗啦, 去到剛開門, 都有D唔好意思! 返到公司因為太早啦, 忍唔住買咗燒賣食, 今朝都係冇咩做GE, 係老細玩嘢囉, 明明幫佢約咗去龍堡碌訂金, 佢又話唔得, 最終我都係幫佢問吓可否填表碌囉! 結果老細午飯時間又返嚟要你攞嘢落去簽, 老土D講句食晏時間冇話一定要stayoffice架囉! 下午做吓公事做吓自己嘢啦, 諗吓明晚煮咩, 放工去美孚買餸, 返得去都6點幾, 一混亂我又火架啦, 老公好快又返到叫我地落去, 快手叫佢地執好嘢就行, 嫲嫲約咗我地食晚飯, 去咗食元氣咋, 子元有時真係好冇禮貌, 大家都未到齊, 坐都未坐好佢就想攞嘢食, 佢真係心急得太緊要, 又係唔諗後果嗰隻囉! 之後我限佢只可攞$10D, 佢都食咗8碟呀, 咁有D係同仲仲share GE! 食完行咗陣759就返屋企啦, 快手搞掂佢地瞓, 子元冇咩功課, 我都冇同佢溫書, 佢話佢溫咗, 信佢! 比佢自由15分鐘就瞓, 我就整定明晚D餸先沖涼啦, 跟住都係摺衫睇電視啦!

沒有留言:

張貼留言