2016年6月20日 星期一

20/6/16


20/6/16   MON   HOT

今朝起身仲未見老公覆msg, 電話又唔通, 一整晚都搵佢唔到, 我就好擔心啦, 但都要起身揍仔, 都忍唔住同子元講話聯絡唔到daddy, 佢都明明地! down咁繼續揍仲仲返學啦, 又趕唔到架巴士喎, 唯有再等下一班, 企喺到等車都熱死! 揍咗佢返學再去買麥記做早餐, 返到公司個人都吽吽地, 一來真係冇哂mood, 二來琴日實在太攰, 又瞓得唔好! 所以一朝早都係一個喪屍咁, 最後老公12點幾終於覆我啦, 因為佢做通頂落咗船收唔到電話又冇電, 所以先至失聯, 但已經夠嚇死我啦! 聯絡到後我又生猛番啦! 買飯食睇番琅琊榜咁啦, 老細返咗嚟梗係唔過去食啦, 背脊骨落呀, 但過去幫佢地攞飯時老細無聊到喺到嚇我地, 真係比佢嚇到成個跳起! 下午都係hea吓啦, 佢梗係伴住佢D愛將啦, 我地呢D咪做下欄嘢, 買外賣咁啦! 放工先去接子元, 然後入青衣晚飯, 好耐未試過唔洗煮唔洗洗啦, 8點多call車返屋企啦, K.O.咗仲仲就沖涼執嘢啦, 一屋嘢我做, 仲有衫要摺呢! 子元瞓埋就睇吓電視咁啦, 12點幾先瞓, 老公明天返啦, 太好!

沒有留言:

張貼留言