2016年6月26日 星期日

26/6/16


26/6/16   SUN   VERY HOT

今日節目豐富! 朝早如常畫班啦, 本來問我地好唔好一齊上遲一堂, 但其實仲仲都一早起咗身, 我地又唔想拖到咁晏, 於是都係上番9點嗰班算! 因為時間關係叫子元落樓買麵包食咗先, 再喺停車場口等我地, 大個仔啦可以試吓自己嚟! 揍咗佢去畫班我地就去早餐, 然後再去萬寧買嘢, 差不多夠鐘就接番子元啦, 然後出尖咀, 因為老公睇到有間tomica專門店定展覽咁上吓, 咪帶佢地去睇囉, 原來喺正商務對面, 我馬上把握時間去買暑期作業啦, 成語字典同唐詩比子元, 今個暑假同我用D心機睇多幾隻字! 之後去食午餐啦, 然後去咗The One, 因為老公未夠鐘踢波, 行到兩點幾就攞車過青衣啦, 佢地喺車瞓哂, 所以hea到夠鐘先出去, 實在太曬太熱啦, 佢地兩個攞哂單車出嚟玩, 不過仲仲唔係好渣得掂嗰架冇腳踏車, 勁慢! 開波後子元出咗外圍自己踩, 仲仲就要等半場先同哥哥一齊去遊樂場玩, 不過我就熱到溶囉! 等到6點多老公先肯走, 上去嫲嫲到沖涼呀, 全部濕水鴨咁! 沖完就去翠怡晚飯, D返屋企睇瑯琊榜大結果, 期間仲有好多嘢做呢!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言