2016年6月5日 星期日

4/6/16

4/6/16   SAT   VERY HOT RAIN
考試周開始, 今個星期六日都係溫書日啦! 朝早都要返工, 返到去就係出好份中文卷囉, 放工老公嚟接我, 去食埋午餐就返屋企, 3點正式開始溫習, 主要溫咗中文先, 睇課文默字泣修辭做卷, 期間梗係有休息啦, 6點多叫做完成啦, 老公7點半去屯門踢波, 我地一齊去, 輕鬆吓啦! 去到上半場未有得踢, 咁我就同兩隻豬跑吓圈啦, 分開幾次咁仲仲都跑咗4個圈喎! 下半場老公有得踢咁我地就唔走開啦, 不過要控制住仲仲都煩架, 好在找到個相機apps可以影得意相, 咁時間就易過D, 終於走得去食飯, 原來已經9點幾, 唔怪得咁肚餓啦! 老公帶我地去食有間潮州粉麵, 又真係幾好食喎, 仲食埋隔離間甜品, 11點先返屋企, 真係好耐未試過啦! 返到去快手K.O.咗佢兩個, 我地都快手沖涼瞓了!










沒有留言:

張貼留言