2016年6月3日 星期五

3/6/16


3/6/16   FRI   VERY HOT

今朝仲仲完全唔合作, 迫到我又發顛啦! 詳情都唔想再講, 反正就係顛, 顛到我都冇帶仲仲落去, 顛到老公都要起身, 我又要整飯盒又要梳洗, 仲仲又係咁喊要呢樣嗰樣, 我邊有手服侍佢呢! 所以成朝大家氣氛都好差, 因為咁搞法就實遲, 我又要趕開門前返去喎, 佢都唔明我成日開咗門先到幾唔好意思! 所以老公上咗地鐵咪whatsapps吓佢囉, 我唔鍾意全日都唔好心情! 返到公司都冇咩公事忙啦, 有嘢做咪做, 冇咪做自己嘢囉, 都慣咗! 午飯後睇吓電視咁啦, 下午都係hea, 執吓張枱因為買咗Dtray, 太多垃圾啦都要執吓! 放工就直接返屋企, 換好游水嘢又出去接佢地, 老公車咗我地去泳池, 再返埋屋企樓下佢就去踢波, 搞到我要一條友攞哂D嘢上去! 上到去仲要快手煮飯, 又要仲仲頭圍用膳, 所以都同仲仲沖唔切涼, 唯有等子元返到嚟, 兩個一齊沖啦, 開咗飯就開埋奶比仲仲食打暈佢, 安樂開飯啦, 食完都快手洗碗抺地, 因為出咗一日汗好臭, 想快D沖涼, 佢地就等老公買埋糖水返嚟食先走, 11點到啦, 趕咗子元去瞓我都睇電視啦, 但就冇摺衫囉!

沒有留言:

張貼留言