2016年6月30日 星期四

30/6/16


30/6/16   THU   HOT

今朝子元7:05就上咗校車去泳池, 我地都係早過平時少少出門口咋, 諗住入青衣食早餐嘛, 仲仲見唔喺小巴站落車佢就好緊張, 以為我地唔比佢返學啦, 好好笑! 比佢食咗個早餐就快閃, 抱住佢衝過去好在啱啱趕得切咋! 咁揍完佢我咪返去太興食我個早餐囉, 然後一齊去九龍公園游泳池, 泊到位行得過去都九點幾, 不過都仲未輪到子元, 本來得一張飛, 只可一個入去架, 但我先入去再偷運一張飛出嚟接應老公, 咁就齊齊入去睇啦! 等到10點多先到子元游, 見佢都真係比心機過上年游, 不過喺佢嗰組都唔係最快, 但我地都明至在參與的道理, 都冇求過D, 反而係叫佢快D換衫算啦, 睇到10點幾我都要閃了, 諗住去同老公入埋標我就撘地鐵過灣仔啦, 路途上收到msg竟然話子元踢板賽攞到季軍喎, 真係驚喜喎, 係咪佢收買咗個計時員呀, 不過佢今次係游得努力GE, 同埋男仔的競爭細好多! 老公今日就負責照顧佢啦, 我就先去灣仔交咗文件, 再撘叮叮過商會放低嘢去食飯, 然後返嚟開會啦, 本來個會就好早完GE, 點知D人捉住老細佢地吹水, 4點到先走得, 可惡! 返到屋企我好攰呀, 老公佢地啱啱返到, 沖個身休息吓5點幾入去青衣, 接埋嫲嫲到仲仲, 去咗愉景新城晚飯, 又去咗食日本嘢, 不過我真係唔多舒服, 好在去吓廁所後已經好D! 食完睇多陣玩具, 又去咗夾公仔就返屋企了!
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言