2017年5月12日 星期五

12/5/17


12/5/17   FRI   HOT

今朝係仲仲觀課日, 所以請咗半日假, 朝早都係如常啦, 不過仲爺今日好嗲, 晨早流流已經嗲緊, 但我又要整子元飯盒又要佢地快D換好衫, 好在笨元起咗身仲爺有個競爭對象叫做快D! 送咗子元校車仲爺主力為等希媽, 等到包餅就拖我走, 返上樓即刻食又要飲奶最終個腸仔包咪食唔落囉! 送咗佢入學校睇埋讚美操, 我就同家長們食早餐啦, 大家吹吓水咁, 差不多10點就過去學校! 分咗幾個環節啦, 首先係跳讚美操唱校歌, 然後分兩組, 我地先係體能嘢, 睇佢地玩滑梯, 仲爺顛咗咁, 不過有其他同學仲顛! 然後玩先爬地墊後認字, 不過仲爺開始唔專心啦, 人地其他級別去廁所又關佢事, 係咁望! 跟住就上英文堂, 老師叫名又唔識出去, 攞咗個顔色又話唔知咩色, 但轉吓又講到, 比佢激死! 到食茶點啦, 佢地又好有程序喎, 亦都好有自理, 但到玩數學教具時又亂嚟, 對住佢我真係投降! 終於放學啦, 嫲嫲同埋老爺嚟接我地, 去聯邦飲埋茶我就返工, 佢地就返美孚, 仲爺好唔想我返工個樣真係好令人軟化, 但都係要返架喎! 返到去都係做吓公事做吓自己嘢啦, 夠鐘就收工, 返屋企攞衫比子元游水, 順手去小童交埋笨元玩NURF Camp的錢, 跟住就要行過去泳池啦, 不過老公今晚返啦, 最開心係咁! 今晚嫲嫲出嚟煮飯食, 老公7點一齊來泳池join埋我返屋企, 叫醒仲爺唔好瞓咁晏, 等哥哥返嚟沖埋涼就開飯啦, 仲爺例牌食得衰架啦, 坐嫲嫲隔離嘛! 最後搞到9點幾嫲嫲就回家, 我地都開始收拾趕佢地入房啦!

沒有留言:

張貼留言