2017年5月30日 星期二

30/5/17


30/5/17   TUE   HOT

今日係端午節, 但對好多學生同家長嚟講, 應該只係多咗一日可以溫書咁解! 我今日都早起身呀, 因為仲爺6點就搞事, 搞到我之後都冇覺好瞓, 9點未夠就要完全清醒, 因為又要出去鬧人, 先係叫子元入房做嘢唔好再睇電視, 跟住就係叫仲爺執嘢, 然後就係煮早餐, 出去咁食個早餐要百幾蚊, 都係食丁麵啫, 屋企煮平靚正, 只係冇奶茶咁解! 食完早餐子元仲未做好未做完的功課, 冇得同佢溫書住, 咁咪吸吓塵發吓顛先囉, 我覺得若我喺屋企而唔搵D嘢做的話就覺得好浪費時間! 11點多終於可以開始溫書, 今日溫咗中文先啦, 都係睇吓佢D修辭識唔識, 再比練習佢做, 詞語嗰D佔分數唔多, 我想佢做吓閱讀理解重組句子等等, 佢做卷時就同仲爺溫吓數學, 2點多終於完成, 我地本身又plan咗出去ikea, 所以做好卷就放人, 先去食銀龍食晏, 再要去補呔入油再入沙田, 等車位時仲爺瞓咗, 咁借到商場的BB, 所以可以放佢喺車, 我地就可以慢慢睇要睇GE, 睇咗個幾鐘返去攞車時仲爺就醒咗, 變咗佢記憶中完全冇行過街又返屋企啦, 都幾慘! 今晚返嫲嫲到食飯, 返到去都差不多食得啦, 仲爺又唔係好合作食飯, 我都冇眼睇啦! 8點幾返屋企沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言