2017年5月28日 星期日

28/5/17


28/5/17   SUN   HOT SUNNY**

今日閉關日, 但都只係溫咗英文咋, 仲要係進評咋, 作文嗰D都未溫! 朝早仲爺又6morning call, 我就嚟顛! 本來8:30要接婷婷, 幫手揍佢小童的活動, 但因為婷婷病咗唔上, 咁我地就唔洗咁早出去, 8點幾起咗身見到一廳都係嘢啦, 梗係火起架啦, 總之做好咗D嘢先可以出去食早餐呀! 近近地喺北海道食完去圖書館借埋書做功課就回家, 我同笨元好勤力喺房溫書, 老公揍住仲爺, 佢竟然喺廳瞓咗, 由得仲爺睇機, 12點時望鐘驚覺子元要學鼓, 馬上衝出廳叫醒老公, 快手衝到去都要12:20, 咁啱miss今日下一堂又好似冇人喎, 於是可以上番足半個鐘! 上完堂去美孚買車仔麵返去食, 食完老公負責K.O.仲爺, 我同笨元繼續作戰, 溫吓又做練習咁, 佢做時我又可以摺吓衫做吓家務, 做咗幾份都係錯D無謂嘢, 希望改正完正式時冇問題啦! 5點多放生佢啦, 比佢玩吓玩具, 留番端午先嚟溫常識! 6點多叫醒老公佢地出門口去阿媽到食飯, 老公8:30又要踢波, 所以都係快手開飯食, 仲爺今晚可能真係餓啦, 所以都算合作食完飯先搞事, 笨元仲搞笑, 食完飯食朱古力時因為有拖肥, 竟然痴甩咗隻牙, 咁又換咗隻第二小臼齒啦, 都唔聽佢提過話有牙鬆! 回家後都係沖涼再K.O.佢地, 仲爺唔肯瞓架, 走咗出嚟好多次都比我趕返入去, 笨元就真係攰架啦, 10點多入去都好快瞓, 我呢…hea, 近來都好hea, 冇咩動力!

沒有留言:

張貼留言