2017年5月2日 星期二

2/5/17


2/5/17   TUE   WARM
無端端要返一日工, 真係好攞命, 不過今日係得笨元一個可以連放啫, 所以朝早7點幾先起身, 一齊揍仲仲返學, 食埋早餐就喺公司樓下同阿媽交收笨元, 我就返工啦, 本來諗住今日可以hea, 點知老細10點幾就返咗嚟, 係咁開會開會, office得番我同會計今日有返工啦嘛, 點解要咁呢, 最終係車輪我地, 好在可以輪休吓, 好過冇! 午飯買咗麥樂雞, 試吓兩款醬! 下午本來諗住子元4點幾學完鼓就上嚟坐大半個鐘, 等我放工, 但老細喺到點坐咁耐呢, 所以唯有叫阿媽揍佢返屋企先, 到我放工時再返過嚟, 子元話行到好攰! 過荃灣等剪頭髮, 仲爺梗係喊哂啦, 真係好煩, 奶奶仲話下次帶佢去涌美嗰D試吓剪, 因為佢覺得Ann手勢唔好仲爺先會咁, 但其實主因係仲仲怕嗰D聲嘛, 唔關邊個剪事! 剪完去食埋叉燒飯買埋珍珠奶茶就回家, 送嫲嫲返去攞埋書包才回家, 佢已經喺到搬緊傢俬, 大件嗰D等老公放假去搬啦, 老公就好唔想搬, 因為佢話整完大包又係到嘈話咁搬, 但我角度就係, 執咗掉咁D, 到時你裝修過去住都好住D, 話知大包點呀, 我叫奶奶有咩你覺得冇用就掉咗佢算, 唔洗理咁多! 返到屋企都係hea吓啦, 明天又放假啦, 所以今晚都比較hea!

沒有留言:

張貼留言