2017年5月16日 星期二

16/5/17


16/5/17   TUE   WARM

今朝仲爺未知醒, 可以輕鬆D搞掂子元出門口, 但返到上樓就見佢企咗上櫈想開哥哥房門, 但又賴咗尿喎, 所以動彈不得咁, 等我救佢囉! 梳洗食早餐出門口, 返到學校都有D, 好在趕得切同婷婷一齊入學校! 返到公司都係hea, 今日冇咩忙, 都係做吓自己嘢, 同子元砌吓暑假活動, 午飯睇電視咁啦, 下午幫仲爺整吓教具啦, 放工接咗笨元回家不久老公就打嚟叫我地落樓, 因為明天唔洗帶飯我唔想煮, 笨元又有材料帶三文治啦! 嫲嫲知道食粥又一齊出嚟食, 仲帶佢去睇埋梳化, 老公就叫佢買梳化倉嗰張, 嫲嫲覺得有D貴想買AEON嗰張, 平一半喎不過就之前買過係麻麻地! 送埋嫲嫲回家返去我地就快手整嘢瞓覺, 笨元要做埋幅視藝, 老公就幫我整教具, 我就去沖涼, 手工嘢都係交比佢做好過我! 邊睇電視摺埋衫, 12點幾就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言