2017年5月9日 星期二

9/5/17


9/5/17   TUE   HOT

今朝仲爺未起身, 所以叫子元自己落樓啦, 叫炮哥幫吓眼睇到佢上咗車就OK! 點知送咗笨元出lift口不久仲仲就醒啦, 咁就快洗梳洗換衫出門口啦, 不過今日D車就好順暢喎, 8:10就已經到咗學校啦, 咁佢兩個可以玩吓, 我地就睇吓D暑期活動啦, 睇吓麗閣嗰間小童睇仲有咩報! 買埋早餐返公司都係做自己嘢啦, 老細今日返鄉下啦嘛, 超輕鬆! 午飯後都係睇吓電視啦, 下午連經理都閃埋, 完全可以做自己嘢! 放工返去接仲仲, 今日佢醒咗啦, 接咗佢可以直接閃, 去到阿媽到, 佢今日好似比較好火氣, 我講多兩句都唔啱咁, 有時係連自己阿媽都係相見好同住難架, 以前其實都已經係咁啦! 食完飯快D, 佢兩個又失控咁玩嘛, 點知check巴士班次6號要20分鐘後先有車, 咁梗係轉plan, 不如撘到去美孚再行返去就算, 8:30前都返得到去, 跟住快手同佢兩個沖好涼, 我都沖埋先睇射雕, 仲爺就一早比我趕咗入房, 但佢聽到daddy電話又走出嚟, 好好耳力咁都聽到! 睇完射雕就捉子元入房對功課溫書, 叫佢執嘢瞓覺都搞到10點幾, 太欠缺組織力! 我今晚都好攰, 11點幾都已經瞓啦!

沒有留言:

張貼留言