2017年5月8日 星期一

8/5/17


8/5/17   MON   HOT

今日老公要出差, 同我地一齊揍子元上校車呢, 跟住佢就直接出發啦, 我同仲仲返上樓攞埋嘢都出門口, 不過早出門口都冇用, D車唔啱時間得個等字, 用咗50分鐘先返到學校呢! 揍咗佢地返學就買埋返工啦, 朝早都要開吓會咁啦, 午飯後不久老細就返咗嚟, 阻住哂又問呢樣嗰樣, 變相用埋你個食飯時間囉, 不過佢明天返鄉下, 有一個月唔洗見到佢, 我忍! 下午佢地D高層開足一個下午會, 都好唔洗阻住哂! 放工我就去青衣接咗仲爺先, 佢瞓緊所以要上樓接佢, 仲扭一輪搞到6點幾先走, 好在上到去巴士站見到有車快D跑去趕得到! 返到阿媽到食飯啦, 仲爺本來玩嘢食得好衰, 突然又食得好快跟手去玩! 食完未夠8點就走啦, 快手返去沖涼睇電視, 我要睇射雕英雄傳呢, 所以只係快手幫仲仲睇咗功課就捉佢去瞓, 子元就要一齊睇, 9點半後我閂咗電視等佢入房做吓嘢, 睇埋功課我就沖涼, 之後再幫佢溫咗英文生字啦, 10點半捉佢去瞓啦, 我今日都攰, 都冇睇哂妙手就瞓!

沒有留言:

張貼留言