2017年5月3日 星期三

3/5/17


3/5/17   WED   HOT

今朝仲爺8點多就起身, 服侍完佢我就再瞓啦, 9點幾起身啦, 執好今日打波D嘢就出門口, 先食咗早餐, 跟住先去深水涉買陀螺盒, 然後去咗旺角, 子元要買背囊, 佢個angry bird開始發毛, 我又去買snoopy T-shirt, 咁樣行吓買吓都係行咗1個鐘多D已經冇咩行, 咁咪早D去球場附近搵車位囉, 因為今次喺何文田, 唔多識路, D時間, 去到仲有大半個鐘, 咁老公話排吓標位先, 又比佢等到! 去到室內運動場啦, 原來呢個場係冇冷氣, 都真係幾攞命! 第一個鐘打羽毛球, D細路玩吓都唔會打得咁大力, 仲爺冇得玩嘛又扭計, 老公最終比電話佢玩, 第二個鐘打籃球, 仲爺玩咗陣又唔玩, 又打機, 咁我地要打波都唯有比佢打機, 不過N年冇打過波真係唔掂, 完全唔夠氣呀, 半個鐘我起碼抖咗三四次, 但都入到吓波GE! 玩完就 返美孚同letty家食嘢, 然後各自回家先, 沖涼執嘢等等, 7點幾佢地過嚟玩, 都玩到9點多先走呀, 仲爺當然未夠9點就比我地趕咗入房瞓, 今日已經夠攰啦, 要瞓架啦! 等佢地走咗老公就煮麵食, 因為5點多食完嘢, 再食晚餐又唔知點咁! Hea11點幾我都喺梳化瞓咗啦!
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言