2017年5月17日 星期三

17/5/17


17/5/17   WED   HOT

今日如常返學啦, 因為未食早餐就去到仲爺學校樓下食, 條友一落車見到婷婷個朋友就想衝埋去, 結果PK, 都係膝蓋啫但已經喊爆, 抱到佢上學校門口, 入咗學校都仲好淒涼, 蔣老師見佢坐咗喺書記嗰邊喊緊就埋嚟睇吓咩事, 知到跌到少少啫就叫佢勇敢D, 佢地會處理, 咁我都閃人啦! 食埋早餐返工, 今朝都係做吓自己嘢就要出去, 八到大老闆娘點解叫哂全邨人出去食飯, 原來係預祝經理生日, 生日咋嘛, 洗唔洗咁誇張呀! 12點到食到2點幾, 咁富豪D嘢今次都可以, 我地早D走咋, 唔係寫字樓真係真空3小時! 不過返到去都冇咩做, 所以都係hea吓啦, 放工接埋子元返青衣食飯, 同笨元對埋功課先, 因為仲爺瞓緊, 7點幾開飯啦, 仲仲例牌食飯又扭啦, 我冇眼睇呀, 因為嫲嫲係到佢完全唔會合作! 食完再同嫲嫲計吓位點放梳化, 好似真係砌唔到咁, 我要再諗吓先得! 叫子元快D行佢又掛住睇電視, 最終上到車站都係要等10分鐘先有車, 好啦落咗車啦又爭按過馬路個制, 我咪火起囉, 我話咁鍾意按你咪企喺到一晚按飽佢囉, 佢地先知死, 有時我真係唔想發脾氣, 但佢地專登做D你叫咗十萬次唔好做GE, 你話係咪佛都有火! 返到屋企就快手沖涼, 等佢地入哂去廁所先開電視, 比佢地睇到9:30, 亦都同仲爺溫吓數學, 我發覺日常生活佢係知個概念, 但叫佢數數佢就唔明數到4就等於4呢樣嘢! 叫做同佢做咗幾次教具, 就放佢去瞓, 笨元就英文默書, 我就沖涼, 都叫做順利完成! 老公11點幾先返到嚟, 佢去聽完個training course覺得都係唔啱, 又要跟餐單, 又要啱時間, 適合D兩公婆或者單身族囉, 有家室又要出差又要就嚟就去好難! 咁佢沖好涼瞓覺啦!
 

 

沒有留言:

張貼留言