2017年5月21日 星期日

21/5/17


21/5/17   SUN   WARM+

今日冇出街呀, 只係出去食吓嘢! 朝早仲爺當然又係晨早啦, 兩個起哂身其實都係好嘈, 我瞓到9點頂唔住都係要起身, 因為唔想出去食早餐啦, 反正都係食丁麵, 於是喺屋企煮囉, 抵食好多嘛! 食完開始喺屋企困獸鬥, 仲爺玩玩具唔執啦, 笨元溫書溫得慢啦, 11點阿媽話唔記得有冇閂電器, 最後叫咗老公過去睇, 我就繼續做家務, 換床單等等, 跟住老公就揍笨元去打鼓, 我同仲爺都係喺屋企! 等佢兩父子返嚟, 老公就睇住仲仲, 但睇睇吓最終又係自己瞓咗, 子元就繼續溫默書, 之後我餓餓地就煎咗D餃同笨元一齊食, 3點多老公終於起身, 當時我個人比較攰又屈到悶悶的, 所以態度勁衰, 最終老公話出去食D, 再返嚟同子元溫書, 近近地去咗長沙灣食越南嘢, 返到去仲爺瞓晏覺, 我叫子元換好床單再抄常識, 我就落咗惠康一個人shopping, 個人即刻舒服番哂! 買埋嘢今晚整人參雞, 影咗D數比子元做, 整好雞湯再同佢溫常識, 咁今日都叫做溫咗D書啦! 7點幾開飯, 之後都係抺地呀沖涼呀咁啦, K.O.咗佢地就摺衫睇電視囉, 老公今晚睇波, 所以我睇埋妙手都係瞓先啦!

沒有留言:

張貼留言