2017年5月24日 星期三

24/5/17


24/5/17   WED  RAIN

今朝6點幾開始落狗屎咁, 天文台之前咩都冇講過, 一嚟就黃雨, 咁睇吓個天氣圖好誇喎, 老公又要去攞車, 咁不如車埋子元返學啦, 佢本來都唔想架, 係要我惡惡咁講個原因先明, 咁啱落樓時撞到33樓個同學, 佢地本來諗住撘地鐵, 咁反正順路又有位咪車埋佢地囉, 7:45就返到去啦, 周圍都好似澤國咁, 又浸又塞, 15分鐘返到去都算係咁! 跟住就送仲仲返青衣啦, 好在我地行咗三號咋, 葵涌道浸哂! 去太興食埋早餐先返學, 天橋都濕哂, 樓梯變咗瀑布! 揍咗佢入學校, 仲要等老公喺樓下五金鋪買埋公司嘢, 上車時真係攞命, 大雨到真係倒水咁! 返到公司抺腳都有排抺! 中午前又紅又黑雨, 但都唔關大家事, 出嚟都唔知做咩! 午飯後睇吓電視啦, 下午都係hea, 又做吓公事啦, 放工天晴哂啦, 揍咗笨元就回家, 等老公嚟接我地, 嫲嫲話去AEON, 又去咗買埋個櫃! 仲爺就出停車場時學阿哥跳樓梯, 就仆咗喺到, 撞到嘴同鼻囉, 嘴唇腫咗, 行咗陣鼻都流血啦, 老公話應該係撞到軟骨啫, 好快止咗血, COCO食飯時已經冇事發生過咁啦! 食完笨元就上咗去打卡機, 我就同嫲嫲行超市, 老公一齊行咗陣, 再帶仲爺去睇玩具, 最後陪嫲嫲去買埋個櫃就走啦! 返到屋企9點幾10, 快手沖涼瞓覺, 但笨元未對功課未溫詞語, 結果我作好句比佢做, 等我沖完涼出嚟就對功課, 嗰時先係重點, 今日D功課錯到九彩, 搞到11點幾, 佢都比我丙咗好耐, 原來D功課喺學校做, 得個快字又唔對又唔小心囉, ! 佢瞓之後我仲要摺衫等等, 好在午夜時段都有電時睇啫!

沒有留言:

張貼留言