2017年5月19日 星期五

19/5/17


19/5/17   FRI   WARM*

今日係笨元運動會, 佢照樣撘校車去運動場, 我地就照樣揍咗仲爺返學食埋早餐再趕過嚟運動場, 因為場刊寫8:40就開始佢地60米跑嗰D, 好在去到仲係跑緊5年級, 咁睇得切隻笨跑, 其實佢都跑得唔錯, 但真係唔夠後勁, 又係梗頸四, 佢都幾唔開心, 但都要等佢學吓面對失敗囉! 好啦, 佢跑完就到我啦, 其實有時都諗每年都有機會有新GE家長會好勁, 不過都係咁跑架啦, 好好彩今年冇勁家長, 所以我又可以攞到第一, 仲要贏成條街, 哈哈! 老公話拍片時聽到後面D人係到大叫好好笑喎! 不過跑完我真係用哂一日的能量……好攰好攰! 跟住到睇三年級4X100, 子元其實跑得好好, 奈何唔怕神一樣的對手, 只怕豬一樣的隊友, 本來佢接棒時都仲係第二, 交棒都係咁上吓, 但第三棒嗰個又慢, 第四個接棒時直情企喺到仲講吓嘢咁, 死得, 包尾囉! 搞到子元又失望一次, 不過我覺得佢本人進步咗好多架啦, 下年個人環節努力D! 等頒哂獎就閃啦, 本來想去唱K但因為full, 就同炮哥佢地去咗食晏, 然後返屋企沖個涼休息吓先, 再去傾吓裝修D, 要講詳情都講好耐, 老公又要壓吓價, 所以都搞到5點先走, 趕去小童打鼓, 蝕咗15分鐘呢! 有一個鐘時間又冇咩做就返咗屋企hea, 接咗佢去泳池就入青衣揍仲爺出來, 嫲嫲冇煮飯就一齊食, 只係去新華食咋, 平靚正! 返屋企都係沖涼瞓覺啦!
 

沒有留言:

張貼留言