2017年8月16日 星期三

16/8/17


16/8/17   WED   HOT

今朝揍咗子元去籃球就買早餐返工, 然後都係開會呀做吓自己嘢咁啦, 午飯後因為老細返咗嚟, 所以洗好嘢就快速逃走, 去咗交票, 再去埋759shopping, 買吓公司乾糧咁囉! 下午回來本來都冇咩, 做吓商會D數咁囉, 本來明天係唔洗跟老細去開會架, 但因為新加咗活動, 老細又要改地點等, 搞到我又要過商會, 最怕係比人發現我放咗D傢俬喺商會啫, 不過深哥話已經幫我遮好咗, 應該冇咩事GE! 放工返去等老公嚟接我地過美孚, 揍埋仲仲就過香港地食晚餐, 然後一齊上去睇吓個冷氣裝成點! 睇完車咗我地返屋企老公就去踢波啦! 返去子元沖緊涼時, 阿媽收到阿嫲電話, 話個工人感冒喎, 又話要去睇醫生等等, 但普通呢D我都係配藥食算, 咁時間關係我都係去偉華配咗藥再攞過去就算! 搞掂回來沖涼摺衫做運動睇電視瞓覺!

沒有留言:

張貼留言