2017年8月31日 星期四

31/8/17


31/8/17   THU   HOT*

今日係強勢回歸後第一朝, 好多嘢都習慣緊, 老公車子元返學校田徑, 我就慢慢先梳洗出門口買早餐返公司食, 其實今日要出去開會, 所以朝早都要快手D搞掂D, 11點幾又要出門口啦, 過去食完飯就返上去做嘢, 主要對番會計條數交, D老細齊人就開會啦, 我老細又要拖時間, 唔想開得太短時間喎, 所以都3點幾先講完, 又要D人發表意見等等! 等佢地走哂我都4點左右走得, 返到去見到個浴屏完成咗一部份, 仲欠條膠邊未得, 可能玻璃膠未乾唔整得住! 但佢整完我又要清潔一大餐, 變咗都執唔到D, 老公6點幾嚟接我, 本來想過阿媽到搬D嘢先, 但因為太大雨, 所以都係接咗子元入青衣食飯先, 食完返出嚟先再攞! 仲仲今日又好可愛咁唔比我走, 頂多幾日啦, 下星期一點都帶你返去架啦! 去阿媽到攞埋嘢, 9點幾已經返到屋企, 叫子元沖好涼執嘢明天開學, 佢就睇埋星星先肯瞓, 我地不停執執執, 老公就同個鐵閘收埋尾, 每日執幾個箱….要幾耐先清得哂呢!

沒有留言:

張貼留言