2017年8月4日 星期五

4/8/17


4/8/17   FRI   HOT

今朝子元打籃球, 食咗個麵一齊行啦, 籃球個場係最近最順路, 揍完佢返工啦, 都係要開吓會咁, 都有嘢做架! 午飯後都係睇吓電視啦, 老細返咗嚟又同佢D手下開會啦, 好在冇叫我長註嚟開啫, 因為阿媽黃昏要去剪頭髮, 我要找藉口逃走, 於是就話出去金都confirm埋個請帖! 咁出咗街可以帶住笨元都得嘛, 去到都係比部機佢玩我做嘢囉! 搞掂就去買埋防曬, 又帶佢去食吓炸大腸先撘巴士返美孚上合唱團! 老公嚟接咗我先, 本來諗住去睇吓間屋整成點, 但見好似搬緊我地張床時, 都無謂阻住人地做嘢, 所以就入青衣接嫲嫲同仲爺先, 再返小童接笨元, 晚餐去咗食粥, 車埋嫲嫲回家先到我地, 因為老公又要出旺角踢波! 返到去都係沖涼睇電視啦, 笨元睇完星星都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言