2017年8月28日 星期一

28/8/17


28/8/17   MON   RAIN

今日好忙, 因為預計明天會請假, 要做好哂D嘢先得! 朝早唔洗揍笨元去學嘢, 佢有佢睇電視我有我返工啦, 買埋早餐返去食, 又唔洗開會喎, 咁都好D時間做嘢, 淨係寫番幾日日記都夠啦! 午飯食完就閃, 因為老細又同佢兩個愛將開會嘛, 其實佢地都幾慘, 食個飯都冇自由! 我食完就去咗AEON買床單, 見到有套Fliex the Cat $399咋喎, 都係灰色啫, 哈哈, 老公話要買灰色嘛! 買完行多陣都夠鐘啦! 快手返公司, 下午做做做未停過手, 做到過咗5:30仲欠少少, 做埋先走呢! 先返屋企執吓嘢, 要執咗D衫返去先, 等老公嚟接我, 但冇攞嘢住, 因為過去睇吓整成點先! 如老公所料係點整都唔完! 所以老公叫師傅整好D吸咀, 執埋手尾, 明天12點要全部清場及清潔! 睇完我地就去食晚飯, 然後就過阿媽到執多幾箱嘢返去, 因為明天請咗假嘛, 佢唔清場我點執嘢! 搬好嘢上去執一執嘢就回程, 今晚我可以自己瞓哂張床唔洗比笨元踢, 因為佢去咗camp!

沒有留言:

張貼留言