2017年8月6日 星期日

6/8/17


6/8/17   SUN   HOT SUNNY

今朝都係揍佢地去學嘢啦, 已經8點就起身, 但老公真係好早, 因為佢要一早去攞咗車先! 買定麵包等子元食埋去畫室, 就去食嘢地方等埋程生程太佢地食早餐, 然後送埋仲爺去小童上堂, 再去畫室揍番子元敏瑩, 送咗子元去打鼓就返荔欣會合, 佢地上嚟睇吓屋, 跟住就去接番婷婷, 我地就接番子元, 12點幾接埋仲仲就返咗青衣, 都係無奈地要返去, 因為實在太熱, 想入愉景灣玩嗰個滑水梯都唔得, 未返入去前我已經預計到我會發顛, 仲爺只要有嫲嫲存在嗰個空間就會咁, 想點就點, 又阻住老公畫圖, 好聲好氣同佢講又扭, 叫佢上床瞓又扭, 總之就係喊, 最終我頂唔住落咗去買嘢食, 返嚟食完嘢出街啦, 再困喺到係我顛! 最終只係去咗MEGA BOX, 都係行吓睇吓, 食埋晚餐先走, 點知笨元都係要激我, 又衝動倒瀉嘢囉, 我真係激到有D頭暈!

 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言