2017年8月2日 星期三

2/8/17


2/8/17   WED   HOT

今日子元開始打籃球, 9點前就揍咗佢去室內運動場啦, 跟住就返工! 本來朝早都係開吓會架咋嘛, 點知同余記開完會仲要落去飲茶, 真係勁唔想囉, 基本上一個上午冇哂! 下午返嚟都係做吓自己嘢, 老闆返嚟咪比佢簽吓嘢囉, 放工就閃啦, 返到去笨元瞓咗, 老公到咗叫醒佢落樓啦, 真係拖隻豬落去咁, 最好笑係食完飯回來時, 佢叫我睇吓已經鋪哂床褥呀….我求先喺到瞓晏覺呀! 我咪話我梗係知啦, 唔係求先邊個返嚟帶你落樓去食飯呀? 好明顯佢求先瞓到離魂咁囉! 講番老公嚟接我地, 跟住接埋嫲嫲就返荔欣望吓, 都未有好大進展! 趕番小童接仲仲啦, 姑姐本來接咗佢落樓架啦, 但仲爺又話漏咗貼紙, 要返上去攞, 問佢時佢答得好鬼井井有條架喎, 問佢漏咗喺邊, 佢話喺上面, 再問佢喺上面邊到, 就話: UM…我諗吓先, 喺張櫈到! 我聽完真係覺得好好笑! AEONCOCO, 然後老公就揍兩個細, 我就同嫲嫲大包去超市shopping, 買完又去買番個飯壺比子元啦, 最後我仲執咗件泳衣$50, 返去試咗又好似唔多啱!

沒有留言:

張貼留言