2017年8月26日 星期六

26/8/17


26/8/17   SAT   HOT

今朝8點老公就過到嚟, 先快食個早餐, 跟住就去商會搬嘢, 準時9點去到, 老公搬住落樓先, 我要寫埋D數先得, 咁啱個司機又早到喎, 所以9點幾10點已經搬好嘢上車, 10點半已經返到屋企, 不過要搬埋上樓都要時間, 先放哂喺走廊, 鋪好仲爺的地墊, 再放床及衣櫃入去, 跟住要預番時間去接番笨元, 因為阿媽要去打牌, 咁揍咗笨元去食D, 攞埋架車去洗, 就返去做最大工程嗰樣, 即係裝鐵閘啦, 又鑽牆又燒扞, 搞咗幾個鐘! 另外又有人嚟裝煤氣, 個廚房又似樣咗! 我就主力抺抺抺, 笨元喺房玩吓又執吓嘢囉! 連我地房張床都抺哂, 咁先發現櫃筒位竟然有兩粒釘突咗出嚟喎, 梗係要老公同裝修講啦! 鐵閘好難咁叫做固定咗, 但未落膠唔郁得住! 時間唔早啦要去食晚飯, 快食完揍咗子元返去先, 我地再返去執手尾, 主要整上網線, 叫咗Barry上嚟整, 我冇咩做可以休息吓! 係要搬好魚缸, 電視可以歸位最緊要! 12點多都係搞唔掂, callPCCW約時間上來整囉, 係時候返去啦, 因為隻笨已經打咗比我兩次話瞓唔到, 結果返到去見阿媽喺梳化陪佢瞓, 真係頂佢唔順呀!

沒有留言:

張貼留言