2017年8月24日 星期四

24/8/17


24/8/17   THU   HOT
天氣又變番好熱啦, 不過落咗咁大場雨, 空氣係好咗好多GE! 今日老公請咗假, 所以可以過嚟車我地去荔天, 子元田俓嘛! 跟住一齊食個早餐我就返工, 佢就去處理屋GE! 返到公司努力埋咗商會盤數, 真係努力咗一日先掂! 午飯後玩吓咖啡機, 老細又早咗返, 阻頭阻勢! 下午都做咗大半段時間, 差不多5點先可以做吓自己嘢, 話咁快又放工啦! 過去球場同老公集合, 揍埋子元就快手返青衣食飯, 仲爺本來瞓緊, 我地馬上細細聲食啦, 點知佢突然醒咗走出嚟痴住我, 真係好可愛呀, 又識自己食飯冇搞事, 剛瞓醒仲要係自然醒係最好心情架喎! 不過我地快食完就要閃啦, 要返去處理屋屋, 先車咗笨元返長沙灣, 我都換一換裝先過去荔欣, 但原來好多嘢都未ready, 例如佢星期一仲要返嚟執漏, 仲有兩條吸咀未得, 廚櫃又要再調, 不過佢可以移開D, 我地可以將廳中間D嘢搬番好, 抺一抺, 個廳叫做見番見啦! 原來我個廳仲好大呢! 搞得番都10點幾, 老公送我返去, 笨元好掛住我喎, 真係頂佢唔順! 快手沖好涼我又喺到打機啦, 又打到好夜先瞓!

沒有留言:

張貼留言