2017年8月29日 星期二

29/8/17


29/8/17   TUE   HOT

今日請咗假, 又冇人嘈我, 瞓到10點先起身, 真係瞓自然醒, 幾耐未試過! 梳洗完出去食埋早餐就過荔欣, 去到師傅仲未執完手尾, 咁我都冇咩可以做, 又清潔緊喎, 於是我攞咗D床單同被去洗, 又想去POPO, 但廁所又唔用得, 於是去咗Barry屋企借廁所同坐吓先啦, 因為上面沙塵滾滾嘛, 都執唔到D, 咪喺Barry到坐吓先囉, 等個寬頻等咗好耐先到, 老公打嚟話條友就到, 但上咗去等咗成個鐘都未見人, 最終Barry都落番去做公事, 我咪喺到check吓清潔成點. 差不多2點先叫做開始執嘢, 但都肚餓啦, Barry話一齊食飯, 就去咗香港地食, 佢仲請埋我食! 食完佢上嚟幫我睇埋個寬頻, 坐咗陣就走, 我就係咁抺同執囉, 5點幾一定要出門口, 去球場接子元, 等老公嚟接我地返得青衣食飯都7, 仲爺又見得我地大半個鐘, 我地又要趕返去執嘢啦, 其實仲仲都好sweet, D位你係鬧佢唔落! 返去執執執, 老公就痴好鐵閘啦, 做到11點多, 睇完星星啦走啦! 子元話肚餓, 就去咗食松記先回家, 瞓埋今晚啦, 明晚可以強勢回歸, 仲爺….等多幾日啦, 我要安頓埋D電線先放得佢返嚟!

沒有留言:

張貼留言