2017年8月7日 星期一

7/8/17


7/8/17   MON   HOT

今朝子元要返荔天田徑, 所以7點幾就要起身, 但都係趕囉! 揍完佢我就去食個早餐先返工, 返到去本來都係想做吓自己嘢, 點知過去開會見到老細都喺到, 見佢喺到即係講廢話多, 所以講完正經嘢我就借D二閃咗, 一來返去做嘢好過聽佢講廢話, 二來我要打埋我D機呢, 午飯去買咗便堂食, 老細臨尾10分鐘都返嚟, 話知佢啦借D二又閃咗, 下午都係做吓公事做吓自己嘢, 放工返去揍笨元玩NERF, 等老公嚟接咗我地就去睇吓屋, 不過進度好似慢咗, 希望佢快手D, 我真係唔想再無家可歸咁, 尤其星期六日要出足一日街咁! 樓下撞到炮哥又吹咗一輪水, 夠鐘就去小童接番笨元, 再去食米線, 因為老公要踢波, 食完返屋企就幫手抺埋地先沖涼, 睇埋電視打吓機, 12點幾我先瞓!

沒有留言:

張貼留言