2017年8月19日 星期六

19/8/17


19/8/17   SAT   HOT

今朝要返工呢, 老公嚟咗接我地, 快手食個早餐, 佢就揍子元去田徑, 我就直接返工, 返去都係有D無聊啦, 12點幾老公話笨元要去POPO, 於是佢就上咗嚟PO, 老公就去接仲仲出嚟再接我放工, 由於要等鐵閘到, 所以附近食完嘢後只係去咗深水埗睇吓玩具咋, 收到電話又要仆返去, 叫咗送貨的差不多到打嚟, 但佢就去到門口先打嚟, 自討苦吃! 返到去老公上去接貨, 我就喺車睇住佢地囉, 但兩個勁唔合作, 要我獅吼功咁全個停車場都聽到先叫做好D, 搞到我叫傷了聲! 等老公check好了鐵閘就去沙田IKEA, 因為要訂衣櫃等等! 前前後後都行咗兩個幾鐘, 訂咗衣櫃同梳妝櫃, 但仲仲個廚房就冇房要等, 另外又買埋遮冷氣管的層板, 窗簾布等等, 又齊咗一堆嘢, 不過帶住佢兩個行真係好冇效率同好煩! 7點幾閃啦, 車子元去小童聽NERF CAMP, 我地就同仲仲去咗大家樂食晚飯先, 食完就放埋D嘢上荔欣, 跟住先去接子元, 去咗AEON外賣D壽司比佢, 食埋先返上樓啦!

 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言