2018年2月10日 星期六

10/2/18


10/2/18   SAT   COOL

今日長周, 老公就自己帶住兩隻仔去踢波, 主要係子元踢波囉, 今日子元要踢兩場, 真係夠哂充實! 我返工都係hea 吓啦! 放工老公就嚟交收子元比我, 不過因為仲仲都未攞音樂袋, 都係要車我地返屋企攞番個袋比佢, 咁仲仲就去學音樂, 我就同子元去食午飯然後返上樓大掃除啦, 其實都唔算好多嘢抺, 話哂裝修完都抺咗好多嘢, 主力係抺門窗同廚廁, 不過都幾攰吓! 抺完都4點幾, 帶子元去游水, 跟住就返去摺埋啲衫, 7點落去接番佢就出去行吓買吓年貨, 去咗荷李活廣場, 因為要等泊車, 我就自己去行住先, 買咗衫比我同仲仲, 但就買唔到波鞋囉! 食埋晚餐都回家啦, 返去沖涼休息!

 

沒有留言:

張貼留言