2018年2月14日 星期三

13/2/18


13/2/18   TUE   COLD

今日都係要返工啦, 差不多8點先知醒起身, 所以都好趕呀, 老公冇車我地, 只係揍仲爺入青衣! 我同子元搞掂就自己撘巴士過去阿媽到, 本來諗住叫佢自己撘多兩個站落車, 但見佢係咁講自己嘢, 都係唔放心, 揍咗佢就自己行返工囉! 今日都已經非常holiday mood, 加上明天請咗假陪仲仲去迪士尼, 所以更加冇心情做! 午飯食蘿蔔糕加個米粉咋, 跟住都係睇吓電視啦, 下午都係等放工, 嫲嫲叫我地返青衣食, 清吓星期日晚D, 唔係真係食到初一! 咁接埋子元就入去啦, 都要7點先入到去, 食完飯睇吓電視, 再落青衣城行咗陣, 幫子元買咗件衫過年啦, 返得屋企都10點多, 搞掂埋佢地我就整糕, 一整就整到12點先入爐, 我才去沖涼, 摺埋衫等等蒸咗一個鐘就可以, 等個糕放涼了就放雪櫃, 玩到點幾先瞓!

 

沒有留言:

張貼留言